Monday 19 March 2012

membaca jambatan ilmu -PART 1

SALAM SEMUA

yaka, membaca jambatan ilmu????
arini aku nak berkongsi minat aku dengan korang semua
aku suka baca novel.. tiap2 bulan aku wajib membeli.. paling sikit 2buah 1bulan & paling banyak xlebih dr 5buah
korang lak cmana?????
ada yang cakap membazir tp bagi aku kalu  dah minat xsalahkan kalu kita membazir kearah kebaikan
tambahkan pengetahuan.

3 hari lepas aku baru selesaikan membaca "SUAMI YANG KUBENCI"

SINOPSIS:
Perkahwinan antara dia dan Uwais Ukasyah bagaikan duri yang mencucuk tangkai hatinya.Dia bencikan lelaki itu kerana baginya seorang penjual burger tidak layak untuk memilikinya sebagai seorang isteri. Kalaulah bekas tunangnya Tengku Muiz tidak menconteng arang pada maruah keluarganya. Pasti perkahwinan ini tidak akan terjadi. Ditelan juga rasa pahitnya pernikahan itu ..... SILALAH BELI UTK TAHU SELANJUTNYA...

Semalam aku start membaca novel terbaru lak "KAMPUNG GIRL"

SINOPSIS:
PERKAHWINAN diaturkan oleh keluarga? Ashraf langsung tidak menyangka! Lebih memeningkan kepala, apabila dia mengetahui nama calon yang disebutkan oleh mummynya, Puan Mazlin. Ainnur! Si budak kampung itu?! Tidak mungkin.

“Orang tak nak kahwin dengan budak kampung tu… mummy jangan paksa Ash!” - Ashraf Khairi.

“Ain akan kahwin dengan abang Ash!” - Ainnur.

Dan jawapan itu cukup untuk membuatkan Ashraf kehilangan kata.
 ....
PASTIKAN BELI DIPASARAN UTK SELANJUTNYA..

JUMPA LAGI DI PART 2

No comments:

Post a Comment