Monday 9 January 2012

TERPAKSA MENULIS........

10/1/2012 ( selasa)

salam semua... sebenarnya aku amat2 ngantuk pasal pg td kul 6.30am dh terpaksa bergerak ke petaling jaya... terpaksa tinjau budk2 wat kerja..  now aku dh ada kat umah... rasa malas sgt2 nak masuk opis arini.. so time tido aku byk kit kat umah arini. 
 
sebenarnya aku nak citer kt korng semua, aku pemalas sgt2 nak tulis blog. kadang2 benda yg dh jd seminggu yg lepas baru aku nk citer. kumpul byk2. hehhehe..

sejak aku join 1 group kat FB (WOW Gorgeos! Wanita Oh Wanita Gorjes), aku makin galak berblog. Admin ni di ketuai oleh JULA, ntah apa mimpi dia. tiba2 dia wat contest sapa yg rajin berblog n rajin menulis  akan di beri markah n siapa pemenangnya akan mendapat RM50. WOW, sapa xnak... duit tu..!! kalu menang, mcm2 bole beli... hehhehe... tp xsemestinya aku yg menang. aku bukannya rajin sgt nak menulis... pas2 saingan pun byk gak.... ada UMMI, JULA, MAMA , NAM, WARDA.. semua geng2 juara bertahan... tp yang pastinya aku enjoy ngan korang... walaupun kita semua xpernah berjupa tp kita dah macam 1 family n dh kenal lama....

Ini aja yang mampu aku taip, pasal aku tgk kat keyboard semua huruf dh jd byk. nampak sgt aku ngantuk... huwargh..... kena tido dulu... pasal jap lg aku kena masak utk en RED AMAR  gulai ikan kering + nanas.. so apa2pun aku tidor dulu..... ZZZzzzzZZzz..................

No comments:

Post a Comment