Sunday 29 January 2012

jumpa kembali

Salam semua n selamat berjumpa kembali. dah lama rasanya x berblog. rindu lak kat korang semua.. dh 10 ari aku xmenulis n berFB.. sungguh lama aku cuti kali ni. terasa malas sgt2 nak masuk opis. memandangkan next week cuti lg.. so xcited la kit. hahhaha.. keja malas.. cuti nak aja...
 
cmana cuti korng kali ni?



 cuti aku biasa2 aja.. psl balik kg.. amat2 bz bila kat umah ada wat kenduri kesyukuran. umah aku dh la mcm umah dewan org ramai. ptg2 aja penuh org bersidang.. bercerita itu ini. biasala kalu dh berkumpul.. ada aja mcm2 benda nak citer tp best gak. psl leh jupa ramai sedara mara...

Paling memenatkan bila bertolak ke perlis dalam keadaan jammed.bayangkan perjalanan yg sepatutnya 8jam dgn bus terpaksa jd 13jam. mcm nak nangis aja dlm bas. lambat n lapar. 11 pg dr kl n 1.30mlm di perlis. tensen.. pasni nak balik ngn keretapi lak... heheheh...




 
 

Paling best kat kampung aku dpt mkn durian, cucur cempedak sepuas2nya n xda sapa nak bising bau busuk. terasa kepuasaan sgt2...




Lastly, terasa malas nk balik kl. coz rasa sonok aja duk kg.. aman makmur... hehhehe






p/s: semua pic dpt dpr pakcik google aja...

No comments:

Post a Comment