Thursday 12 January 2012

JUMAAT SUDAH.......

Kejap aja masa berlalu, dah pun jumaat, yahoo syoknya.. esok cuti... tp xleh g mana2 pasal MR RED ada shooting. duk umah ajerla sorg2. @arini xda benda nak kongsi ngan korng semua psl arini ada byk keja nak kena settle. 'n' yang paling aku tension bila terpaksa handle 2 opis dlm 1 masa. penat beb.. dh mcm wau aku ke sana ke mari.. leh kurus nampaknya. org lain yg bersalin aku yg kurus.. si pei pei dh bersalin. syoknya dia... huhuhu, muda2 dh ada ank.. aku ni bila lagi??? asyik org lain aja bersalin. Aku dh xmengharap sgt lg.. aku REDHA aja. Kalu ada rezeki dr DIA aku tima aja... Semalam balik keja , ada sorg nenek kat kawasan umah aku tegur n offer, dia nk tlg ngurut aku.. 3x urutan + air rm150. InsyaALLAH pas CNY ni sy cuba..
Stop bab ank jap..

Arini, aku bgn awal... mood nak masak psl mlm td xda masak apa2. bersalah gak MR RED psl xmkn nasi seharian semalam. so pg ni aku mask nasi + udang sweet sour + telur dadar.. mood punya ajin pg2 duk ketuk ketang kat dapur.. Arini bwk bekal kami ke opis.. jimat belanja.

Arini jugak HONDA aku dh bole ambik. xsabar rasanya pasni nk merempit. rindu nak merempit. sejak duk kl, lesen aku xpenah guna. hanya renew aja tiap2 tahun. pasni aku dh boleh bergerak bebas tanpa MR RED  lg. syoknya.. xsabar lak nak g amik.

p/s: nanti aku letak pic ok..

No comments:

Post a Comment