Thursday 19 January 2012

cuti CNY





Kejap aja masa berlalu, dh pun jumaat. arini , last day sebelum cuti panjang. n jupa kembali 30/1/2012. Pagi esok aku akan bertolak balik ke utara semenanjung. rindunya kampung halaman. last aku balik kg raya haji thn lepas. tp terasa sedih jugk bila en suami xdapat ikut kali ni. terpaksa tinggal dia sorg2 kt kl. 

paling sedih jugak pasal terpaksa stop berFB selama 10hari, pasal kat kg xda tenet pas2, aku pun xbwk laptop. Aku nk cuti sepuas2nya n nak mkn mcm2 kt kg. dalam pala dh set mcm2. kembali aja kau kt kl mesti bulat mcm belon. Rindu pd masakan emak, Rindu pd atok n nenek.. semuanya ada dalam pala.. Nasib cuti aku tahun ni diluluskan sampai 1 week.

kepada mak jemaah DR GROUP WOW GORGEOS!, sory la eden xdpt nk berdiary n berfb 1 week, harap di maafkan. heeheh.. 1 lg nanti kontes yg semperna anibersery mak jemaah tu, maafla eden xdpt join. psl kt kg. sedih ati eden nie.. xleh nk join. hahahha. tp apakan daya. eden tetap syg korang. dh la semua peraduan utk ank2 aku xleh join, psl aku xda ank. utk mak budk pun aku xleh gak. adui... malang sungguh aku. hahhaha

ok semua. nak siapkan keja sebelum cuti panjang. jupa lg next week. bye..







No comments:

Post a Comment