Wednesday 30 November 2011

OMBAK RINDU............

Saat yang di nanti2 telah dtg... sejak pertengahan bulan november aku dh suruh MR RED g booking ticket wayang OMBAK RINDU... terasa xcited giler nk tgk.. konon2 nak jd orang pertama yang menonton OMBAK RINDU... tp akhirnya ke belakang gak.. tp aku amat2 puas ati pasal masih lg pd mlm pertama citer tu di pawagam.... Semalam aku paksa MR RED booking ticket 'n' tepat2 jam 5 terus aku pergi ke e@curve utk amik tiket tempahan tu... nasib kami cepat gak booking pasal tiket dh sold out..  Now ticket dah ada dalam tgn... xsabarnya nak tgk mlm nie...

bukti bahawa tiket aku dah beli...........

xsabar rasanya aku nak tgk citer nie:-   


harap2 citer ni best ler.. pasal bila tgk kat blog filem nie... semua dah mula bg 5 stars.... siap pesan bwk tisu byk2... 
citer ni di apdatasi dari novel OMBAK RINDU dan penulisnya FAUZIAH ASHARI.... kalu baca novel dia memang feeling giler n terasa mcm kita didalam citer tu.......... xpercaya korang cuba baca novel tu.. aku dah 5x khatam rasanya citer tu.....

Ini buku dia.. pergi cari di mana2 pasaran:- 


 xrugi sapa yang beli buku nie...

Malam ni aku tgk n besok aku citer feeling dia cmana kat korang semua ok....................


Aku dah tgk citer nie.. memang terbaik..sapa2 yg nk tgk citer ni elok la bawak tisu byk2.. Ada part2 sedih n ada gak part2 kelakar.. tp aku sedih sgt2 bila tgk AARON nangis... n watak LISA SURIHANI sebagai MILA memang menjadi.... Terus terang aku cakap memang best citer nie xrugi sapa yang dah pegi tengok n sapa yang belum tengok cepat2 lah g tgk...



best sgt2.....


Paling aku teruja bila dpt tgk AARON AZIZ secara live... hensem n smart yg amat2... walaupun dpt tgk sekejap aja.... Semalam nasib aku agak baik pasal ada sesi menonton bersama peminat.... tp sygnya xbole nak tangkap gambar.......xbole nak buktikan pd semua orng yg aku jupa AARON AZIZ...

 hensemnya dia............

No comments:

Post a Comment