Sunday 27 November 2011

CUTI YANG MEMBOSANKAN......

Arini Ahad bersamaan 27/11/2011 aku masih lg di rumah.. huhuhu... sedihnya xdapat nk kuar jalan2 memandangkan masing2 masih belum bergaji.. huwaarghh...
Aktiviti aku di umah masak + makan ajerla...  semalam tiba2 aku terasa nak makan bihun sup numis.... so bangun aja dr tido cepat2 aku sediakan bahan utk menumis... memandang EN RED xda kt umah so aku just masak utk aku ajerla....  dan inilah hasilnya..... 

sedap n mantop (pedas2 masam)

Arini aku dah malas masak so bangun aja pagi2 terus ajak MR RED g bekpes merangkap lunch. Puas kami mencari kat mana orang menjual MEE KARI coz kedai yang selalu lepak tutupla.... Akhirnya terjupa gak MEE KARI ODIES kat Taman Ehsan... sedapnya bolelah tahan tp cair la pulak..... dan ini lah yang kami dapat selepas puas round2 mencari...


MEE KARI ODIE's.....


Malam nie aku masih di rumah, sambil melayan bola sepak antara MALAYSIA vs BAHRAIN... menu utama malam nie, cucur bawang cicah sos bersama dengan teh tarik....

 makan panas2 bersamaan dengan hujan renyai2

Jap lagi kul 12pm, EN RED ajak ke Mapley lak... layan game LIVERPOOL vs M.CITY... Nampaknya makan lagi aku mlm nie.. huwaaawwwwaa.... mcmana nak kurus nie... aduii...(nanti aku upload lagi apa yang aku makan)... sampai2 aja mapley terus aku pesan Roti Nan Cheese. sedap la pulak... layan tgh2 malam. asyik aku makan sampai xsedar game dah abis..... hehhehe.... inilah picnya.. tp aku google aja pasal mkn punya pasal smpai lupa nak amik pic.....

 roti nan cheese..

No comments:

Post a Comment