Thursday 24 November 2011

mood: sedihhhhhhhhhhh.....

Arini jumaat 25/11/2011 bersamaan 30 zulhijjah.... adalah hari terakhir di bulan november 2011... n esok sabtu adalah ari minggu yg pjng kerana public holiday pd hari ahad n di gantikan pd hari isnin..(merapu menda ntah)... aku masih lg di key-el... walaupun ati dh meronta2 nak balik kg... sedihnya hati ini.. huwaaaargghhh.... apakan daya aku utk balik ke sana... kerana masa n keadaan tidak mengizinkan aku utk ke kampung...
Apa planning korng utk ari minggu nie???? aku sah2 duduk kat umah aja... huwaaarghh.. tensennya... MR RED sibuk ngn keja dia walaupun ari minggu.... aduii... esok ada lak jemputan kenduri di SG IJOK.... ati nak sgt2 pergi coz tingin nk mkn lauk kenduri.. tp apakan daya ku bila MR RED beritahu yg dia kena keja... simpan ajer hajat x kesampaian tu... sedih lg.... 
Nampaknya cuti kali ni aku hanya duduk di rumah n mengadap tv ajerla... nk window shopping pun xbole rasanya.. huwaaaarghh coz MR RED belum bergaji lg... apalah malang nasib ku ini... huwaaaarghhh....



No comments:

Post a Comment