Monday 28 November 2011

isnin yang memanjangkan..................

arini isnin..aku masih lagi xtaw nak watpa... bgn aja pagi MR RED request nak makan sup tulang... nasib dalam peti masih lagi ada tulang (hasil dr raya qurban aritu).xsempat nak wat coz terlalu sibuk dengan mengemas n pindah rumah. paling tensen bila nak wt sup tulang coz nak merebus dia dh mengambil masa sampai 2jam utk betul2 empuk..... nampaknya lewat la arini dpt makan nasi... aduh....
akhirnya selepas berhampas pulas siap gak sup tulang aku..dan masakan sampingan kacang buncis..... dan inilah hasilnya....

  sup tulang ........


 kacang buncis goreng telur...... 


Selesai aja makan tghari, aku mula iron baju2 keja MR RED utk 1 minggu. bila tgk luar ujan dah mula turun renyai2 n cepat2 aku siapkan keja n masuk tido.... huhuuuhu.. ngantuknya..... 

Bgn aja tido trus aku mulakan aktiviti memasak pulak.... dan inilah hasilnya....

koewtiew sup....

 Inilah untungnya bila wat sup... boleh mempelbagaikan masakan.... hehehehhe....... Inilah akibatnya cuti pjng tanpa sebarang aktiviti.. mkn tido ajerla jawapnya.....


No comments:

Post a Comment