Tuesday 7 February 2012

public holiday

Cuti minggu yang panjang...

4/2/2012

Bgn pg n bersiap2 ke wedding pakteh di Taman Tasik Titi Wangsa. bersanding dalam taman.. Pukul 12 bergerak dr rumah ke tasik. Dpt berjumpa ngan family dr perlis. Windunya aku kt korng. Meriah gak wedding tu walaupun ada 4 kenduri dlm masa yang sama kt tasik tu.. tp tetap enjoy. psl dh lama xmkn lauk kenduri. yg xbestnya.. lauk xsedap langsung...


 ala-ala pelamin dalam taman...

 selamat pengantin baru 'gee n ieda'...

buah ati aku....!!!

Selepas seharian di tasik, aku bawk diorg ronda2 p.mlm jln tar... tp xbest sgt psl hujan n org terlalu ramai dan sebelah malamnya, kami ke i-city.
kat sini punya ramai manusia... tp mandangkan makcik aku xpernah sampai terpaksa bwk diorg ke sini...
budak2 paling best.. leh naik mcm2.. tp bg aku semuanya mahal2 belaka..


5/2/2012

sepagi di homestay putrajaya. pasal ada family dr perlis nak gerak balik. hanya tinggal family terdekat aja yg akan stay di rumah aku, sri damansara. so masing2 tgh bz packing2 brg n tunggu pengantin baru dtg utk wish ucapan2 akhir sebelum diorg bertolak.

Selepas family semua dh balik perlis, aku n family yg tinggal terus ke taman tema wet world shah alam. xda yg best sgt. hanya utk budak2 main air aja, masuk sorg RM20 utk dewasa n RM16 utk kanak2. 







Sebelah malamnya bertandang ke Uptown Kota Damansara, xsempat nk shoping pun, pasal hujan n orang pun ramai sgt2..

pic dr en google...

6/2/2012
Berehat sepuas2nya di rumah, pasal masing2 dah letih n sebelah malam sambung berjalan kembali..

7/2/2012
FAmily dr perlis bertolak balik. Hanya tinggal aku ngan MR RED, tido seharian aku di rumah.. mcm letih sgt pdhal xda wat apa pun..

2 comments:

  1. ohh iyer ker?...nyue pon ad kat taman tasik titiwangsa gak time 2..

    ReplyDelete
  2. i yer ke??? g wedding ke jln2.. pasal aritu byk sgt weddingnya

    ReplyDelete