Thursday 9 February 2012

Contest Happy Faces by Capt. Keon and Oh Daus



Contest Happy Faces by Capt. Keon and Oh Daus

Di sebabkan JULA tag aku join kontest ni..
so apa kata aku mencuba..
sebenarnya aku xreti bab2 mcm nie...

AKU KENA MENCUBA....
AKU XNAK JADI BUTA IT... 
HUHUHU....


BANNER CONTEST



NI GAMBAR YANG AKU PERTARUHKAN


Ni gambar time aku n family g bercuti di PULAU PANGKOR... semua happy aja.. 
semperna FAMILY DAY tahun 2011. 
Bukan senang nak berkumpul ramai2 macam2 ni... 

dan aku jadi follower yang ke 448

1. Buat 1 entry dengan tajuk Contest Happy Faces by Capt. Keon and Oh Daus

2. Tempek banner yang tak berapa nak cun tu kat entry korang dan link kan terus ke entry contest ini

3. Letak satu gambar tak kira korang sorang-sorang atautup beramai-ramai yang ada HAPPY FACE/s  kat situ

4. Cerita sikit tentang gambar tu. jangan wat karangan macam dalam exam tu pulak. penat aku nak baca nanti.

5. Tinggalkan link entry anda dalam ruangan komen entry ini 

6.sila tag sekurang-kurangnya tiga rakan anda dan pastikan dioran tahu ye


7. Sebagai yuran contest, korang kenalah  follow blog Capt Keon Alhan ni n Oh Daus juga serta like page ini Peles!TcRewPC

8. Contest ini akan berlansung daripada 1 Feb 2012 hingga 29 Feb 2012 pada jam 2359 mudahkan syarat-syaratnya. aku tak nak le susahkan korang. ye dak? =aspek penilaian : si penilai ialah aku dan daus. mungkin jugak aku akan tanya pendapat cikgu geografi kat sekolah aku. jangan risau aku akan berlaku adil seadil-adilnya pada semua.

1. Kegembiraan diwajah di dalam gambar itu

2. Ayat- ayat cinta korang


HADIAH: Hadiah akan diberi kepada 5 pemenang (confirmed)

Moga aku berjaya....!!!! 

2 comments: