Friday 23 December 2011

seram sejuk

20/12/11
 
balik keja arini badan dh mula seram sejuk, idung dh mula berair, nampaknya aku nak demam... MR RED lak xda kt umah.. adui cmana nie... so aku amik lngkah berjaga2 tido awal.. hehhehe... n xsempat nak lelap aku dh mula mengerang.. aku paling lemah kalu demam psl abis semua sendi2 bdn nk lucut aja.. sakit.. pas2 mula panas sejuk-panas sejuk... arghhhh.. aku dh demam


21/12/11

arini bangun aja pg mood nak g keja xda.. psl memang dh letih n sakit abis bdn2.. so terus keja MR RED g klinik... nak mc aja... ubat tu belakang kira. hahhaha...pas jupa doc terus balik umah.. mkn ubat n lena aja.. dr kul 10pg smpai 6ptg.. aduhai... letih yg amat2.... n bila malan aja terasa mcm cergas kit so dlm kepala dh pikir nak g keja keesokannya... tp bila dh lewat2 mlm bdn mula panas balik ...

22/12/11

arini ari ke 2 aku mc ...aku masih lg demam, flu n batuk.... 

23/12/11

aku dh masuk keja arini... pasal ati dh berkobar2 nak cuti2 malaysia...so wat2la sehat...heheheh..


No comments:

Post a Comment