Monday 12 December 2011

cuti-cuti cinta

Ahamdullillah, hingga hari ini aku masih lg bernyawa di bumi tuhan ini. hehehe... arini aku nk menceritakan tentang cuti ujng minggu yg lepas.. sejak 2 menjak ni, aku tgk kwn2 suka post pasal Taman Botani Bukit Cerakah. Apa yang bestnya kat situ???? aku pun xtaw.. so pg sabtu yg lepas (10/12/2011), bgn aja dr tidor terus aku ajak MR RED pergi ke sana utk melihat apa yang menarik... sebelum pergi aku sempat jugak memasak.... simple2 aja utk mengalas perut
Sesusdah aja nasi, aku n MR RED pun bersiap2 utk ke Taman Botani S.Alam... dr umah aku ke sana mengambil masa lebih kurang 1jam. Sampai aja kt sana aku tgk pengunjung punya ramai.. aku jd terxcited nak taw apa yg best kt dalam sana. Sampai aja di kaunter tiket, MR RED dh beli tiket utk masuk. :-

DEWASA RM3
KANAK2 RM1

Kat sana ada rumah 4 musim dan kebetulan kami  pergi time musim sejuk... tiket nak masuk rumah sejuk tu masih lagi sama dgn harga masuk.. cuma inya hanya utk 3 minit aja.. xsempt puas... tp sempat merasa sejuk.
terasa mcm di luar negara.. time tu suhu dia -2celcius/-7celcius... terasa sampai ke tulang sum-sum...
Aku sempat jugk berposing kt sana... jom tgk:-

aku dh sampai paris.... korang bila lg?????

  pintu masuk rumah sejuk......

 suasana salji di dalam rumah 4 musim..

 sejuk sgt2.....

 mr red yg sentiasa macho...


 nice....

mcm kt london....!!!

Tp ini mungkin kali terakhir aku g sana... pasal cuacanya sgt panas, n terpaksa menuggu lama utk menaiki bus...

No comments:

Post a Comment