Monday 12 December 2011

ISNIN YG MENGERAMKAN..........

Semalam cuti gantian SULTAN SELANGOR, tp yg bestnya aku dtg opis n tiba2 aunty2 kt bwh bgtaw yg arini cuti.. aduh sungguh memalukan... kenapa xckp??? susah gak kalu berada di tengah2 kawasan... opis aku under MBPJ tp alamat KUALA LUMPUR. so cmana??? xtaw nak pilih yg mana 1.... kalu ikut pd surat tawaran public holiday follow kl.. tp ni follow selangor lak.. rugi aja tido aku pg semalam.. utk tidak membuang masa, aku follow MR RED g KEY-EL, jamu2 mata... tp bertolak kul 11 pg n smpai tempt yg di tuju kul 3ptg. jalan jamed n terpaksa masuk lorong2 belakang. tensen btul.. terasa rugi sgt2 masa n smpai rumah pukul 5ptg.. tp sempat gak tinjau2 apa yg best di KEY-EL :-

 LOT 10....

 TIME SQUARE...

PAVILION.....
KESESAKAN LALU LINTAS DI KL....

 JALAN TAR....

pilih2... lelong2........

Aktiviti aku n MR RED di hari cuti ke SULTANAN SELANGOR.....

p/s: semua pic aku goggle aja, pasal yg aku tngkap dlm hp MR RED... lupa nak mntak pg td. hhehheh...jgn marah...

No comments:

Post a Comment