Sunday 25 November 2012

jalan2 cari makan


sabtu baru ni lepas aja lunch time kt umah, aku ngan mr red g warehouse pureen...
ya ampun org punya ramai tp xda la sampai sesak2 mcm org duk citer sana sini tu... 
xda la berebut2 bagai & nak bayar pun senang aja...
tp xdak apa yg kami beli pun...
just tgk2 aja... itupun habis gak sampai RM103.00.
paling sedih tgk kain baju... org kita ni mcm2 peel... amik byk2 masuk dlm beg pas2 g pilih tepi2.. yg xnak diorg buang aja... apa salahnya bg pd org yg dtg kendian... cian yg dtg lewat sebab baju yg dh lawa semua dh habis..



balik dari pureen kami gerak cari makan lak dekat putrajaya...
mcm dekat aja tp jauh yg amat... semata2 nk makan roti john sahaja...

selepas makan roti john gerak balik ke kl sempat singgah ke MAHA 2013.
Betapa kuatnya aku pdhal perut dh sarat sgt2.. dr kul 8mlm -10mlm aku tawaf 1 MAHA...
mcm2 makanan n buah2 aku jupa tp perut dah sarat so tgk ajerla..

balik dari MAHA, mr red ajak g lepak uptown kota damansara lak sambil layan bola..
aku mkn lg... huwaa... pas bersalin nanti harap2 berat pun turun la ek...

kul 12.30 baru sampai umah... terasa mcm nak bersalin time tu... ya ampun sakit bangat kaki aku...
tido tanpa sedar... tup2 dh kul 10pg..
terlepas semayang subuh... huwaaa....


No comments:

Post a Comment