Wednesday 4 April 2012

dating time...

selamat pagi...

 kejap aja masa berlalu dah pun hari khamis.. esok jumaat pas2 cuti....
tp arini nak bercerita pasal movie
semalam aku ngan MR RED g tgk wayang..
citer JANGAN PANDANG-PANDANG....
walau citer ni dah lama keluar dekat panggung tapi baru semalam kami berkesempatan nak tgk..
itupun sebab hari rabu, tiket murah. 
korang dah tgk ke???
tp okla citer dia bagi aku...
sebab lawak.. n wat aku gelak xingat..
aku suka kalu citer yg bg aku gelak2 aja...





jom tgk sinopsis dia:

Empat pelajar kolej iaitu Ajis (Zizan Razak), Ben (Nas-t), Yaya (Sara Ali) dan Diana (Anith Aqilah)ditugaskan untuk membuat satu tugasan mengumpul maklumat tentang artifak-artifak di Gua Bewah. Tugasan berkumpulan memaksa mereka mencari ahli kumpulan kelima, Marsha (Miera Liyana), seorang gadis gothik yang penuh misteri.

Tiba di jeti Tasik kenyir, mereka bermalam di sebuah rumah bot kepunyaan seorang lelaki misteri yang dikenali sebagai Ang Bob (Azhar Sulaiman). Bermulalah pengalaman pelik dan ganjil serta menakutkan sepanjang mereka mencari artifak di gua tersebut.

Abang Bob tiba-tiba menghilangkan diri, manakala bot pula tiada minyak. Ketika mencari bantuan, mereka sesat di hutan dan tidak menemui mana-mana kawasan kampung mahupun jalan kembali ke bot. Akhirnya mereka terpaksa bermalam dan berdepan dengan pelbagai gangguan.


ni lah trailernya..:




p/s: terjumpa dengan salah sorang pelakonnya. mira liyana...giler seksi nak mampus...ngan sorang laki...



No comments:

Post a Comment