Thursday 20 October 2011

kek suprise besday hubby.......

ni citer lama yg aku baru nk kongsi kat sini pasal aku baru pandai guna blog. hehehhe....
aku ada tempah cupcake utk en suami kononnya2 aku nk suprise.. tp aku taw..yg en suami tahu aku nk suprise dia cuma dia wt2 bengong + bodo aja.... susah gak kalu kawen ngn org celik it ni... nak nipu pun payah......
aku siap oder smbunyi2 cupcake ni... oder dr perlis lak... psl nk suprise..n suruh pos ke opis en suami... punya xcited aku bila en suami tgk aku adiah cupcake kt dia.. tp sebaliknya lain yg jd... huwarrgh.... korng nak tgk x cupcake tu...comey sgt2.. psl hubby suka team LIVERPOOL so..aku mntk budk tu create LIVERPOOL utk aku... comey...........





comey x???





kononnya aku n hubby la nie.....!!!! 



tp sekali kek tu sampai ke tangan hubby... rupanya lg suprise..hubby aku dpt.... huwarrghh....




sedih aku tgk kek nie..... 


tp apa2 pun HApPY BELATED SYG... mama syg papa.... muah2.....23x.....
















No comments:

Post a Comment