Wednesday 19 October 2011

RUMAH IDAMAN...

now aku nak bercerita tentang umah...semenjak 2 menjak ni aku tergila2kan rumah..dlm kepala aku nk pindah umah @ beli umah baru... konon2nya aku nk deco2 umah mcm kat IKEA....pantang aku nampak org post aja jual beli rumah aku dah xcited nak tp en suami masih lg berfikir nak beli di key-el @ di kg..... agak2 bila aku leh dpt umah idaman aku nie......




inilah umah idamanku.......


agak2nya bila lah aku leh dpt umah yg mcm ni... byk sgt baca novel agaknya....tu yg kuat berangan... moga2 suatu hari nanti tercapai gak niat aku nak memiliki rumah sendiri.....



ruang istirehat


dining room...


living room.....

 bathroom......

  bed children kid


ruang masak-memasak...


ruang isitireht +lena.,.....


Angan2 ajerla yg aku mampu. hehehehhe............. layanz........

No comments:

Post a Comment