Sunday 11 May 2014

mood: marah + geram+ nyampah

luahan hati n perasaan.
pelik dengan manusia ni...
hak org jugak yg diorg gedikzz nak.. pdhal bersepah lg yg xbertuan.. amik ajerla
memng betul tepuk sebelah tgn xkan berbunyi.. aku xsalahkan dia sorg tp
otak di beri utk berfikir. so sebelum nak membalas tepukan tu pikir bg habis
aku taw ko berjawatan.. katanya hebat sgt. so xleh ke pakai otak ko utk berfikir..
walau kini katanya dh xder contact tp hati seorg perempuan ni tetap was2..
walaupun kadang2 aku ngaku yang aku buta IT.. tp tuhan tu maha kaya, maha hebat dia akan tunjuk gak kebenarannya..

now aku hanya mampu berdoa supaya dijauhkan dari benda2 yang xelok..
moga hubungan kekeluargaan aku kekal ke jannah

p/s: hanya di sini aku mampu meluahkan apa yg terbuku, tersirat di hati

No comments:

Post a Comment