Tuesday 23 October 2012

selamat hari raya aidiladha




 


selamat hari raya aidiladha untuk semua umat islam xkira dimana berada
tahun ni kali ke 2 aku xbalik beraya dengan family..
nak kata xsedih tipu la kan... aku mana leh berenggang ngn mak.. 
tp sejak kawen ni semuanya dh berubah....
sabar ajerla...

ikutkan hati nak aja ajak MR RED balik malam ni..
alang2 kami cuti mulai esok sampai isnin..
tp memandangkan anaknda terchenta nak keluar lg 1bulan lebih.. so kena kuatkan semangat...
huhuhuhuu..
mulai esok aku xnak lg bukak FB... nk bawak diri duk diam2 kt umah...
jgn pandang wall sapa2... sebab aku taw besok lg rancak org update status balik kg...
huwaa.. aku xsanggup nak melihat...

apa2 pun kepada yang balik kampung tu berhati2 di jalan raya.. semoga selamat sampai ke destinasi..




#akutghsedihkarangnisoakukenadiamkandiri....




No comments:

Post a Comment