Monday, 9 July 2012

balik kampung

assalamualaikum
dah lama xmenulis.. rindu lak rasanya.. (cheewah)
sebenarnya minggu lepas dah balik kampung.. walau berbagai rintangan kami lalui tapi akhirnya selamat jugak sampai ke perlis..
wah..rindunya kampung halaman macam xbalik setahun pdhal last balik sana bulan MAC..
tapi yang best balik perlis, leh makan mcm2 semua ada dalam kepala.. tapi xsemua yang di senaraikan dapat di makan... pasal keadaan dan masa tidak mengizinkan...
keciwa...
hanya ini yang dapat aku makan sepanjang cuti kali ini...

30 JUNE


pulut kuning + gulai kambing


1JULY


sayur keladi

2 JULY
 Cucur cempedak

 gulai nangka

perut lilit bakar

dan banyak lagi yang xdapat dimakan...
1. nasi kandar
2. laksa kola perlis
3. pulut ayam
4. mentarang bakar
5. kerabu taugeh

xsabar nak balik raya... nak merealisasikan apa yang belum di makan...

p/s: semua gambar ni ehsan dr goggle aja.. psl time makan xsempat nak snap pic..


4 comments:

  1. sedapnya....terliur tgk akak

    ReplyDelete
  2. tp byk lg yg xdapat dimakan nyue...

    ReplyDelete
  3. sedapnya pulut kuning dgn kari..

    ReplyDelete
  4. sedapnya pulut kuning ngan kari tu..

    ReplyDelete